![]() ![]() |
14 Apr 2004, 13:24
|
|
|
Avanceret medlem ![]() ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 41 Joined: 02-Mar 04 Fra: Roskilde Medlem nr.: 9 |
Husk en EL larmer mindst !
-------------------- Med Venlig Hilsen
Dan Bernhard www.Saxtorph.net ---------------------------------- Gammelt forumnavn: Mouse |
|
|
|
14 Apr 2004, 15:33
|
|
![]() Konge af forum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 297 Joined: 01-Mar 04 Medlem nr.: 2 |
Jeg vil nærmere sige brugervenligheden. Jeg HADER nitro motorer i dag da de er så enormt besværlige at få til at køre ordentlig. Plus det eneste rigtige sted man kan køre en nitro bil, er på en godkendt bane. Put en benzinmotor alla 1:5 motorerne i, så er snakken en helt anden...
Så el her |
|
|
|
16 Apr 2004, 23:23
|
|
|
Avanceret medlem ![]() ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 30 Joined: 02-Mar 04 Medlem nr.: 7 |
hvad fanden Dan.. larmer mindst, hvem går ind under det?.. Det er sku da det der er det fede ved nitro!.. Det er en total cool lyd
Jeg synes iøvrigt at nitro har meget bedre performance, det er et vildt fedt bundtræk og de accelerer noget mere hidsigt... WRUUMMM Man kan da også køre på en BMX bane |
|
|
|
19 Apr 2004, 08:40
|
|
|
Avanceret medlem ![]() ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 41 Joined: 02-Mar 04 Fra: Roskilde Medlem nr.: 9 |
Tjaaa....jeg er nok af den type person, hvor jeg synes det er rart at man også kan snakke lidt sammen...selvom der er en bil der kører ved siden af en
Hver sin smag Denne post er oprettet for at skal ske noget mere herinde...Dette forum må ikke ende som et dødt sted at komme ind. -------------------- Med Venlig Hilsen
Dan Bernhard www.Saxtorph.net ---------------------------------- Gammelt forumnavn: Mouse |
|
|
|
14 May 2004, 21:30
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 3 Joined: 14-May 04 Medlem nr.: 28 |
Jeg har pt. kun kørt el men er blevet dødtræt af at lade og lade og lade. Så nu overvejer jeg re-entry i RC verdenen til den sprøde lyd af små arrige brændstofmotorer
|
|
|
|
16 May 2004, 17:03
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 3 Joined: 15-May 04 Medlem nr.: 29 |
hehe.med nitro skal du tanke tanke tanke .... men bevares det er da 1000 gange hurtigere end at lade.
Du kan da osse bare skaffe dig 5 stk 3600 batterier, så skulle du kunne køre et stykke tid. Hygge |
|
|
|
31 May 2004, 19:12
|
|
![]() Medlem ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 20 Joined: 18-May 04 Fra: Sønderjylland, Danmark Medlem nr.: 32 |
... tanke!! har du brøvet det?? det tager jo max. 5 sek... ikke 45min!!
jeg er så til nitro...!! det er nu også en dejlig lugt den har!!! |
|
|
|
23 Oct 2004, 10:22
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 2 Joined: 23-Oct 04 Medlem nr.: 94 |
At ha en Fjernstyret bil er en hobby! så lad det være på hobby Fuldt ud! køb Nitro bil ..
|
|
|
|
12 Apr 2005, 22:40
|
|
|
Avanceret medlem ![]() ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 30 Joined: 02-Mar 04 Medlem nr.: 7 |
jeg har næsten aldrig haft problemer med min nitro motor, den har altid startet fantastisk. Så det er en dårlig undskyldning for ikke at ville kører nitro, man skal bare sætte sig ind i det, så er det skide nemt.
|
|
|
|
13 Jun 2005, 14:24
|
|
|
Medlem ![]() ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 12 Joined: 13-Jun 05 Fra: Charlottenlund Medlem nr.: 160 |
Nitro er da klart det bedste!
elsker duften af osen! og tar meget kortere tid at fylde en tank op end at oplade et batteri! |
|
|
|
13 Jun 2005, 14:40
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 5 Joined: 12-Jun 05 Medlem nr.: 159 |
Er nu også mest til nitro, lækker lyd når den drøner derudaf
Har lige mærket min private offroadbane op (har brugt lidt over 1000 kvm til den) , glæder mig til at min lille dyt kan drøne rundt på den. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Simpel Version | Dato og tid: 05 Sep 2010 - 04:13 |