![]() ![]() |
21 Aug 2006, 08:33
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 5 Joined: 21-Aug 06 Fra: Grindsted Medlem nr.: 243 |
Hej, jeg er nybegynder inden for denne hobby, men har alligevel valgt at bygge min egen nitro-båd, og der er faktisk kun et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om, det er ang. om der normalt sidder en svingkobling, eller om der er direkte træk på hovedakslen...??
Hilsen Steffen -------------------- Med venlig hilsen
Steffen Mouritsen Mobil: 60191289 |
|
|
|
21 Aug 2006, 12:34
|
|
![]() ADMIN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Admin Indlæg: 451 Joined: 01-Mar 04 Fra: 9000 Aalborg Medlem nr.: 4 |
Hej, jeg er nybegynder inden for denne hobby, men har alligevel valgt at bygge min egen nitro-båd, og der er faktisk kun et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om, det er ang. om der normalt sidder en svingkobling, eller om der er direkte træk på hovedakslen...?? Hilsen Steffen Hej Steffen. Jeg har været ude og snage på nogle hjemmesider. Det ser ud til at de fleste har komling imellem akslen og motoren. Det er også en god ide af sikkerhedshensyn -------------------- Med venlig hilsen
Frank (ADMIN) |
|
|
|
21 Aug 2006, 12:46
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 5 Joined: 21-Aug 06 Fra: Grindsted Medlem nr.: 243 |
Hej Frank.
Hvilke sider har du fundet, jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde noget der hjælper mig med mit problem...? Steffen -------------------- Med venlig hilsen
|
|
|
21 Aug 2006, 16:28
|
|
![]() ADMIN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Admin Indlæg: 451 Joined: 01-Mar 04 Fra: 9000 Aalborg Medlem nr.: 4 |
Hej Frank. Hvilke sider har du fundet, jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde noget der hjælper mig med mit problem...? Steffen Hej Steffen. Jeg var bla.a. inde på Kyoshos side. De har en båd som hedder Lamborghini. Den er med brændstofmotor, og ser ud til at have kobling. Hol. Ski. Der er vist oversvømmelse her i Aalborg Jeg er ikke den store bådfanatiker, så måske der er en anden som gider at hjælpe dig på rette spor. -------------------- Med venlig hilsen
Frank (ADMIN) |
|
|
|
22 Aug 2006, 10:16
|
|
|
Hej Frank
Jeg håber da at der er en anden der kan hjælpe, men du får da forløbigt tak for hjælpen... -------------------- Med venlig hilsen
|
|
|
30 Aug 2006, 10:52
|
|
|
Er der nogen herinde der ved noget om både, så vil jeg meget gerne have nogle gode råd om div.
-------------------- Med venlig hilsen
|
|
|
29 Oct 2006, 18:27
|
|
|
Nyt medlem ![]() Gruppe: RC-NYT Medlem Indlæg: 2 Joined: 29-Oct 06 Medlem nr.: 325 |
unskyld jeg stiller dette spørgsmål her men hvordan stiller jeg et spørgsmål så andre kan svare ligesom dette spørgsmål men noget med hvordan båden best trækker ?????
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Simpel Version | Dato og tid: 05 Sep 2010 - 04:43 |