![]() ![]() |
06 Nov 2006, 05:06
|
|
![]() ADMIN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Admin Indlæg: 451 Joined: 01-Mar 04 Fra: 9000 Aalborg Medlem nr.: 4 |
Amatør i Hillerød.
En ny mand (Lad os kalde ham Chapmann) havde hørt at jeg havde dele med til den type bil han, og jeg selv kørte. Efter en tid kom han meget ærbødigt hen til døren af Campingvognen, og spurgte om jeg var teamboss for SG og BMT? for det havde han fået at vide. Jeg svarede at sådan noget havde vi ikke i vores sport, men at vi hjalp hinanden så godt vi kunne. Han sagde at han kendte Colin Chapmann personligt, og godt vidste at man måtte have sin teorier på plads, inden man satte sin bil op til de forskellige baner. Han plabrede løs i en time om alle sine teorier, men på banen gik det ikke rigtigt som han havde forventet. Jeg kunne se at de andre tilhørere stod med et lidt anstrengt smil, og håbede på at han snart ville gå sin vej. I kender sikkert typen... hver gang man prøver at hjælpe ham, har han altid selv en meget bedre teori. Pludseligt blev der for meget for Lars B, og han sagde til ham at han kunne begynde med sine dæk som var alt for store. "Colin" takkede og gik sin vej, for tre minutter at komme tilbage for at få at vide hvordan man "lavede" dækkene mindre.. Lars gav ham prompte en grovfil, så han (underforstået) kunne bruge den og en dækafretter til at høvle dækkene ned. Senere sad alle vi "Jyder" rundt om et bål og snakkede om morgendagens race. På et tidspunkt begyndte de andre at grine helt vildt, og pege ud i halvmørket... Der sad Colin på sin bagdel i græsset og filede løs på et bagdæk med Larses grovfil. Han kørte vist to omgange den næste dag, så så vi ham aldrig mere. 1.8 var vist ikke lige noget for ham. -------------------- Med venlig hilsen
Frank (ADMIN) |
|
|
|
![]() ![]() |
| Simpel Version | Dato og tid: 09 Sep 2010 - 05:19 |